بدون دانستن این 5 نکته شلف چوبی دیواری نخرید

شلف چوبی دیواری

هر کدام از وسایل منزل شما در زیبایی آن نقش دارند. از مبلمان خانه و فرش ها گرفته تا تک تک دکوری هایی که انتخاب می کنید. بنابراین باید وقت و انرژی لازم را برای هر کدام بگذارید تا بهترین ها را تهیه کنید. در همین راستا یکی از زیباترین دکوری هایی که باید در خرید آن دقت کنید، شلف دیواری چوبی می باشد.

دیوارهای هر خانه از اولین قسمت هایی هستند که چشم هر مهمانی را به خود خیره می کند. در نتیجه باید دکوری های دیواری خود را با سلیقه تمام انتخاب کنید. اگر در هنگام خرید این 5 نکته را بدانید، مطمئن باشید که بهترین شلف دیواری چوبی را انتخاب خواهید کرد.

شلف دیواری چوبی

خرید شلف چندتایی

1.   طراحی و زیبایی شلف را مد نظر داشته باشید.

شلف ها دارای طرح ها و مدل های مختلفی هستند. به همین خاطر در همان اول راه به سراغ شلف دیواری چوبی ساده نروید. شلف های ساده به صورت طاقچه ای هستند که معمولا به صورت تکی یا چند تایی روی دیوار نصب می شوند. هر چند شلف های مدرن تر و خلاقانه تری نیز وجود دارند. این شلف ها به صورت باکس یا به صورت مارپیچی روی دیوار نصب می شوند و فضای لازم را برای شما فراهم می کنند. حتما مدل های مختلف را نگاه کنید و به سراغ امن ترین و آسان ترین انتخاب بروید تا صاحب زیبایی منحصر به فردی شوید.

فروشگاه شلف چوبی

شلف دیواری مینیمال

2.   سبک شلف مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شلف دیواری چوبی باید با سبک دکوراسیون خانه شما هماهنگی داشته باشد. برای مثال، در سبک های مدرن و مینیمال استفاده و تاثیر شلف در فضای کلی خانه بسیار حیاتی از سایر سبک ها می باشد. هر چند به این معنا نیست که در بقیه سبک ها نباید از شلف استفاده کرد. شما باید با توجه به فضای عمومی خانه خود، نوع چوب، رنگ چوب، دیزاین و اندازه آن را انتخاب کنید. دیوارهای خانه امضای نهایی سبک دکوراسیون شما هستند و شلف ها بخشی از این امضا می باشند.

شلف دیواری چوبی

شلف چوبی طاقچه ای

 

3.   قابل استفاده بودن و دوام شلف را بررسی کنید.

در کنار توجه به سبک دکوراسیون و زیبایی شلف دیواری چوبی، باید به کارایی آن نیز توجه کنید. درست است که شلف بیشتر جنبه دکوری دارد اما همچنان باید قابل استفاده باشد. معمولا نوع استفاده و اشیایی که می خواهید درون شلف قرار دهید، بر نوع آن تاثیرگذار است. اگر قصد گذاشتن کتاب یا اشیا سنگین را داشته باشید، باید به سراغ شلف های مقاوم بروید. اگر جنبه دکوری برای شما پر رنگ تر است و می خواهید داخل آن گل،شمع، مجسمه و چیزهایی از این قبیل بگذارید، شلف های ظریف نیز مناسب هستند.

فروشگاه شلف چوبی

شلف مدرن در هم تنیده

4.   از کیفیت ساخت شلف مورد نظر مطمئن شوید.

یکی از مهم ترین ویژگی های هر شلف دیواری چوبی مربوط به نحوه ساخت آن است. شلف باید به طور دقیق ساخته شده باشد تا تحمل وزن آن در هماهنگی با سایز آن باشد. در غیر این صورت امکان افتادن آن وجود دارد. ایمنی و سطح کیفیت ساخت شلف بسیار مهم است چرا که در صورت افتادن، ممکن است خسارت مالی و جانی به بار آورد. به همین دلیل حتما از کیفیت چوب به کار رفته، محکم بودن قطعات آن، تحمل وزن و  ایمنی اتصال آن به دیوار مطمئن شوید.

 

5.   از نحوه خرید شلف غافل نشوید.

حال جدای از ویژگی هایی که خود شلف دیواری چوبی باید داشته باشد، برخی مسائل مربوط به نحوه خرید شماست. در ابتدا باید از اصالت و کیفیت کالاهای فروشگاه مورد نظر خود مطمئن شوید. از آنجا که این روزها خرید آنلاین به یک گزینه محبوب تبدیل شده است، می توانید به سراغ سابقه فروشگاه و نظر سایر کاربران بروید. علاوه بر اینکه نحوه خرید و انتخاب فروشگاه در کیفیت کالا تاثیر دارد، در جنبه مالی نیز حائز اهمیت است. با انتخاب یک فروشگاه معتبر، سرمایه خود را به درستی و با اطمینان خرج کنید.

 

سخن پایانی

خرید شلف دیواری چوبی شاید در ظاهر کاری ساده  و پیش پا افتاده باشد اما در واقع، یکی از مهم ترین عناصر زیبایی خانه شماست. اینکه شلفی با کیفیت و جدید با توجه به سبک دکوراسیون خانه تان انتخاب کنید، قطعا همان نقطه عطف نشان دادن روحیه خلاق و سلیقه خوبتان است. داشتن یک خانه زیبا با انتخاب دکوری های زیبا امکان پذیر خواهد بود.

محصولات مرتبط :

مقالات مرتبط:

 

از صفحه اینستاگرام وودی دی  دیدن فرمایید.woodday.ir@

ما را در تلگرام دنبال کنید. woodday.ir@

20 دیدگاه برای “بدون دانستن این 5 نکته شلف چوبی دیواری نخرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

تماس با وود دی