در انتخاب مدل رگال لباس چه مواردی اهمیت بیشتری دارد؟

رگال لباس

داشتن یک خانه تمیز و مرتب سلیقه و نظم افراد آن خانه را نشان می دهد. استفاده از برخی از تجهیزات و لوازم به برقراری نظم در بخش های مختلف خانه کمک می کند. رخت آویز ها و رگال های لباس از تجهیزاتی هستند که تاثیر زیادی در برقراری نظم دارند. انواع مدل های رگال لباس بر اساس سلیقه و نظر مخاطبان در بازار  لوازم دکوراسیون منزل موجود است.

شما با هر سلیقه ای می توانید مدل رگال لباس  مورد نظر خود را بیابید و آن را با بقیه بخش های دکوراسیون خانه هماهنگ کنید. در زمان انتخاب مدل رگال با رعایت چند مورد می توانید یک خرید مطمئن داشته باشید.

  • جنس بدنه رگال
  • مدل

رگال لباس

رگال لباس فلزی

بیشتر بخوانید : آموزش ساخت رگال لباس

مزیت های استفاده از انواع مدل های رگال

استفاده از رگال به دلیل کارایی و شکل خاص بسیار مورد توجه قرار گرفته است. استفاده از این تجهیزات مزایای گسترده ای برای بسیاری از کسب و کارهای فعال در زمینه  پوشاک نیز دارد.

  • قیمت رگال در مقایسه با ساخت کمد و قفسه بسیار کمتر است.
  • به راحتی قابل جابه جایی و حمل و نقل است.
  • برای مکان هایی با کمبود فضا بسیار مناسب است.
  • نصب راحتی دارد.
  • از کثیف و چروک شدن لباس ها جلوگیری می کند.

رگال لباس

 رگال مناسب فضاهای کوچک

انواع مدل رگال لباس

با توجه به نوع  طراحی این تجهیزات دارای تنوع گسترده ای هستند.

  • رگال ایستاده

این مدل از رگال دو پایه  دارد و توسط یک میله به هم متصل می شود.  برای فضاهایی که امکان استفاده از رگال روی دیوار امکانپذیر نیست کاربرد گسترده ای دارد.

  • رگال ثابت چرخان

پایه این مدل ثابت است و  ممکن است روی زمین پیج شود یا به وسیله ای ثابت نگه داشته شود. روی محور میله رگال یک دایره قرار دارد . قابلیت چرخش این مدل از رگال از مزیت های آن است.

  • رگال لباس دیواری و ثابت

برای مکان هایی که دیوار های زیادی وجود دارد انواع مدل های رگال لباس ثابت گزینه مناسبی است.  اگر برای نصب و قرار دادن قفسه کمبود فضا دارید، می توانید از نمونه های ثابت رگال استفاده کنید.

  • رگال های دیواری پایه دار

اگر مدام نیاز به تغییر اندازه لباس های خود دارید و یا می خواهید در فصل های مختلف متناسب با سایز و اندازه لباس ها فضا داشته باشید این نوع رگال بسیار مناسب است. پایه رگال روی دیوار نصب می شود و با تغییر اندازه لباس ها، ابعاد آن نیز تغییر می کند.

رگال لباس 1402

 

رگال ایستاده برای فضاهای محدود

رگال لباس از نظر جنس بدنه در چه دسته بندی هایی قرار می گیرد ؟

رخت آویز ها یا رگال های لباس از نظر جنس در دو دسته بندی مهم قرار می گیرند.

  • انواع فلزی

معمولا جنس این نوع از رگال از استیل است و برای لباس هایی که وزن بالایی دارند بسیار مناسب هستند. مقاومت نمونه های فلزی بسیار بالا است و شما می توانید، تعداد زیادی از لباس را روی آن قرار دهید.

  • چوبی

نمای زیبا و طراحی زیبای این نمونه از رگال طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. رگال های چوبی را رنگ آمیزی می کنند تا در مقابل تغییرات آب و هوایی مقاومت بیشتری از خود نشان دهند. انواع مدل های رگال لباس چوبی متناسب با دکوراسیون داخلی منزل یا مغازه و فروشگاه در دسترس است. توجه داشته باشید که این نوع از رگال تحمل وزن بالای لباس را ندارد.

 در زمان خرید انواع رگال لباس توجه به چه نکاتی اهمیت دارد؟

 مسلما تنوع مدل های این نوع خاص از رخت آویز ممکن است شما را در انتخاب به چالش بکشاند. در زمان خرید این تجهیزات، حتما چند نکته مهم را در نظر داشته باشید.

  • جنس رگال

انتخاب جنس یک رگال مستقیما به نظر و سلیقه شما بستگی دارد. برای مثال ممکن است که شما بخواهید از یک رگال برای مدت طولانی استفاده کنید، پس توصیه می شود، نمونه های فلزی را انتخاب کنید. اما اگر زیبایی برای شما اهمیت بیشتری دارد، نمونه های چوبی انتخاب خوبی هستند.

  • اندازه رگال

فضایی که قرار است رگال در آن استفاده شود، تعیین کننده ابعاد آن خواهد بود. مدل های رگال لباس با فضای مورد دسترس شما قابل انتخاب است.

  • نوع رگال

طراحی انواع رگال با توجه به فضای قابل دسترس است. اگر دیوار کمی دارید و فضای زیادی هم در اختیار ندارید، نمونه های ایستاده و چرخان انتخاب بهتری هستند.

  • قیمت رگال

ساخت رگال لباس شیک

رگال های چوبی ایستاده

نتیجه گیری

نیاز به ایجاد نظم و هماهنگی در فضای خانه باعث شد، تا تجهیزات و ابزار های ویژه ای برای دکوراسیون طراحی شوند. نظم دادن به لباس ها در فضاهای محدود تنها با استفاده از رخت آویز ها و رگال ها امکان پذیر است. نوع کاربری که از این تجهیزات انتظار دارید در تعیین جنس، ابعاد و شکل رگال تاثیر گذار هستند.وود دی تولید کننده انواع محصولات چوبی مانند میز ناهارخوری ،شلف چوبی ،سرویس خواب ….می باشد .

بیشتر بخوانید : نکاتی که باید برای خرید اینترنتی رگال لباس بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

تماس با وود دی