بهترین میز ناهارخوری جدید1402

میز ناهارخوری جدید 1402

میز ناهارخوری از جمله تجهیزات چوبی مورد نیاز و کاربردی برای چیدمان منزل است. میزهای ناهارخوری را می توان بر حسب تعداد افراد خانواده و در شکل ها و طرح های مختلف سفارش داد. جنس اغلب میزهای ناهارخوری جدید چوبی هستند که از چوب مقاوم ساخته شده و جذابیت بالایی دارند. میز ناهارخوری جدید 1402 یک انتخاب عالی برای افرادی است که قصد دارند به تازگی میز ناهارخوری بخرند یا میز ناهارخوری قدیمی خود را تعویض کنند.

چرا باید از میز ناهارخوری استفاده کنیم؟

حضور میز ناهارخوری در آشپزخانه ها سبب نزدیکی افراد خانواده در هنگام صرف وعده های غذایی می شود. علاوه بر این مطالعات زیادی نشان داده است که استفاده از میز ناهارخوری برای صرف غذا سبب آهسته غذا خوردن شده و در نتیجه هضم غذا بهتر انجام می شود. با خرید مدل های میز ناهارخوری جدید 1402 از غذا خوردن لذت بیشتری ببرید.

اگر از مشکلاتی مانند پا درد و کمر درد رنج می برید، انتخاب یک میز و صندلی ناهارخوری مناسب، بهترین گزینه برای کنترل درد است.

بیشتر بخوانید : مشخصات بهترین میز ناهارخوری چوبی جدید

انواع میز ناهارخوری

اگر قصد خرید میز ناهارخوری را دارید، بهتر است در ابتدا با انواع مختلف آن و ویژگی های هر کدام آشنا شوید تا بتوانید با آگاهی بیشتر میزی متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

میز ناهارخوری جدید

آشنایی با انواع میز ناهارخوری

  • میز ناهارخوری گرد

میز ناهارخوری گرد از انواع میز ناهارخوری جدید 1402 است که در ابعاد مختلف ساخته شده و برای محیط های کوچک مناسب است. میزهای ناهارخوری گرد بر حسب نیاز شما از 2 تا 6 نفره طراحی و ساخته می شوند. این میز فاقد لبه های تیز و خطرناک است. علاوه بر این هنگام صرف غذا، دسترسی به ظروف مشترک به راحتی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: میز ناهارخوری گرد برای چه فضایی مناسب است؟ مزایا و نکات مهم

  • میز ناهارخوری مربع

یکی از رایج ترین انواع میزهای ناهارخوری، میزهای مربع شکل هستند. این میزها اغلب برای کافه و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرند اما میز ناهارخوری جدید 1402 شامل میزهای مربع نیز هست. میزهای مربع شکل بر حسب نیاز شما از 2 تا 12 نفره قابل ساخت هستند. اغلب افراد از این میز برای آشپزخانه های مربع شکل (برای حفظ تقارن) استفاده می کنند.

یکی از ویژگی های مهم میزهای مربع شکل افزایش ظرفیت آن است. اگر دو صندلی آن را کنار هم قرار دهید، می توانید از فضای بیشتری استفاده کنید و یک یا دوصندلی به میز اضافه نمایید.

  • میز ناهارخوری بیضی

میز ناهارخوری بیضی شکل از جدیدترین انواع میز ناهارخوری 1402 است. این میزها به دلیل طراحی خاص و جذاب خود به زیبایی منازل مدرن می افزایند. میزهای بیضی به دلیل نداشتن گوشه برای فضاهای کوچک مناسب هستند. توجه داشته باشید که امکان افزایش ظرفیت در این میزها وجود ندارد.

  • میز ناهارخوری مستطیلی

یکی از پرکاربردترین میزهای ناهارخوری، میزهای مستطیلی هستند. از این میزها اغلب در خانه های بزرگ، کافه ها و رستوران ها استفاده می شود. ظرفیت این میز بر حسب نیاز شما متغیر است. در فضاهای سنتی، میز ناهارخوری جدید 1402 به شکل مستطیلی طراحی می شود.

این میزها تنوع بالایی از طرح و رنگ را دارند و بهترین انتخاب برای خانواده های پر جمعیت به شمار می روند. میز ناهارخوری مستطیلی را می توان در گوشه پذیرایی قرار داد. همچنین می توان یک سمت آن را به دیوار چسباند تا فضای کمتری را اشغال کند. برای زیبایی بیشتر می توانید میز ناهارخوری مستطیلی را هم رنگ مبل و کنسول منزل خود سفارش دهید. امکان سفارش این میز به صورت تاشو نیز وجود دارد.

 

 

میز ناهارخوری مستطیل

میز ناهارخوری مستطیل شکل

 

 بیشتر بخوانید :  میز ناهارخوری به همراه معرفی انواع شکل ظاهری و متریال آن ها

نکات مهم زمان خرید میز ناهارخوری جدید 1402

  • توجه به فضا و متراژی که می خواهید میز را در آن قرار دهید، بسیار مهم است. شکل میز خود را به گونه ای انتخاب کنید که مناسب با فضا باشد.
  • شیشه روی میز ناهارخوری باید استقامت بالایی داشته باشد.
  • همیشه میزهایی را انتخاب کنید که به راحتی قابل حمل باشند.
  • اگر می خواهید میز و صندلی برای مدت زمان بیشتری دوام داشته باشد، حتما به جنس چوب به کار رفته در آن دقت کنید. MDF بهترین چوب برای ساخت میزهای ناهارخوری است.

میز ناهارخوری روستیک

میز ناهارخوری جدید 1402

سخن پایانی

میز ناهارخوری از واجبات هر خانه ای است. ابعاد و ظرفیت این میز باید متناسب با محیط و تعداد افراد خانواده انتخاب شود. اگر می خواهید میزی بادوام و متناسب با هارمونی منزل خود داشته باشید، بهتر است سفارش طراحی و ساخت آن را به یک متخصص واگذار کنید.

وود دی تولید کننده انواع مصنوعات چوبی با کیفیت و دوام بالا، طبق سلیقه و بودجه شما است. شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت میز ناهارخوری جدید1402 ، رگال لباس ، شلف ، سرویس خواب …را طبق سلیقه خود سفارش داده و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

فروشگاه وود دی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شانزده =

تماس با وود دی