بررسی اصول فنگ شویی اتاق خواب و انتخاب رنگ

اصول فنگ شویی اتاق خواب(1)

در اصول فنگ شویی اتاق خواب، قوانین خاصی در نظر گرفته شده و این قسمت از خانه بسیار مهم تلقی می شود. با کمک فنگ شویی می توانید یک دکوراسیون مدرن و زیبا را در خانه خود به وجود بیاورید. فنگ شویی سرویس خواب باعث آرامش بیشتر و احساس لذت از فضای اتاق می شود. برای آشنایی با اصول فنگ شویی در ادامه با وود دی همراه بمانید.

اصول فنگ شویی اتاق خواب(1)

اصول فنگ شویی اتاق

تخت خواب از نظر فنگ شویی

برای فنگ شویی اتاق خواب مهم ترین وسیله تخت خواب است که در خوابیدن شما تاثیر خیلی زیادی دارد. شما نباید تخت خواب را در راستای درب ورودی اتاق قرار بدهید. به دلیل انرژی های مختلفی که از درب وارد اتاق می شود؛ اگر تخت مستقیماً روبروی درب باشد، آرامش شما را به هم می زند.

تخت را زیر پنجره نیز نباید قرار بدهید؛ چون انرژی چی، باد و صدا در این قسمت بسیار زیاد می باشد. بهترین حالت برای قرار دادن تخت خواب در حالت مورب نسبت به درب ورودی است. تخت خواب باید در حالت فرماندهی برای نظارت بر کل اتاق قرار بگیرید.

بیشتر بخوانید : بهترین مدل های سرویس خواب چوبی جدید را از کجا بخریم؟

فنگ شویی اتاق خواب

فنگ شویی اتاق خواب به شما کمک می کند تا از انرژی های منفی دور بمانید و احساس آرامش بیشتری در محل استراحت خود داشته باشید. قبل از چیدمان اتاق خود باید آشنایی کاملی با اصول درست فنگ شویی به دست بیاورید. روش فنگ شویی پیشنهادات زیادی را به شما ارائه می دهد تا بعد از دیزاین اتاق، حس خوبی از آن دریافت کنید. اتاق خواب زوجین اهمیت خیلی زیادی دارد و باید منبع مناسبی برای به آرامش رسیدن آن ها بعد از مشغله های روزانه باشد.

فنگ شویی برای نحوه قرارگیری وسایل اتاق و در نهایت دریافت انرژی خوب و دفع انرژی منفی است. مواردی مانند هوای تازه، رنگ های مناسب، منظم بودن اتاق و استفاده نکردن از وسایل الکترونیکی، کمک زیادی به داشتن یک خواب آرام می کنند.

چیدمان تخت در اتاق

چیدمان تخت در اتاق

فنگ شویی تخت خواب

فنگ شویی تخت خواب برای نظم در اتاق و انتخاب جای مناسب تخت خواب کمک زیادی می کند. قطعا هنگام دیزاین اتاق از خود پرسیده اید که بهترین جایگاه برای گذاشتن تخت خواب کجاست و چه اصولی دارد؟ فنگ شویی اتاق خواب به این سوال پاسخ داده است. بخشی از عمر انسان به خواب و استراحت می گذرد، باید بتوانید شرایط را برای یک خواب عالی فراهم کنید.

تاج تخت باید به دیوار بچسبد، قرار دادن تخت در وسط اتاق بدون هیچ تکیه گاهی اصلاً توصیه نمی شود. تخت را نزدیک دیوار سرویس بهداشتی و مستر قرار ندهید. برای تخت دو نفره بهترین حالت ایجاد فضای خالی در دو طرف تخت تا حدود 50 سانتی متر است. با این کار تعادل بین دو نفر رعایت شده و به راحتی بیدار و به کارهای خود می پردازند. برای کودکان تخت باید از یک طرف سمت دیوار قرار بگیرد. در زیر تخت هیچ وسیله ای قرار ندهید تا امواج منفی را به خود جذب نکند.

بیشتر بخوانید : خرید بهترین سرویس خواب برای جهیزیه عروس

بهترین رنگ برای فنگشویی اتاق خواب

در فنگ شویی اتاق خواب باید به فاکتور انتخاب رنگ توجه خیلی ویژه ای داشته باشید. روانشناسان نیز توجه به استفاده از رنگ تخت خواب با فنگ شویی در اتاق خواب را به شما توصیه می کنند. یک رنگ خوب به شما آرامش می دهد و اتاق را جذاب و زیبا تر خواهد کرد.

رنگ قرمز رمانتیک به نظر می رسد؛ اما خواب را مختل می کند. ترکیب رنگ های زرد و خاکستری یا آبی و قهوه ای انتخاب جذابی است. در فنگ شویی استفاده از رنگ سفید توصیه نشده و رنگ خاکستری ترجیح داده می شود. رنگ سبز نیز یک رنگ عالی برای اتاق خواب به حساب می آید.

رنگ مناسب در فنگ شویی

رنگ مناسب در فنگ شویی

جدول اصولی فنگشویی اتاق خواب

در جدول فنگشویی اصول قرار گیری و استفاده از وسایل مختلف برای شما مشخص شده است. در این جدول عناصر مختلف و رنگ ها در جهت های مختلف جغرافیایی به نمایش در می آیند. انتخاب نهایی را با توجه به سلایق خود و اصول درست انجام بدهید تا یک اتاق خواب خاص و آرامش بخش داشته باشید.

اینجا در فروشگاه وود دی می توانید انواع وسایل چوبی مانند تخت خواب ،میز ناهارخوری ،رگال لباس ،شلف … را برای خود انتخاب کنید. برای فنگ شویی اتاق خواب از انواع تخت خواب چوبی و وسایل زیبا استفاده کنید. تیم پشتیبانی ما پاسخ گوی سوالات شما عزیزان در این زمینه است.

2 دیدگاه برای “بررسی اصول فنگ شویی اتاق خواب و انتخاب رنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 7 =

تماس با وود دی