خرید زیباترین میز ناهارخوری 12 نفره

خرید میز ناهارخوری

یکی از اقلام مورد نیاز برای دیزاین آشپزخانه، میز ناهارخوری است. با خرید و استفاده از میز ناهارخوری، آشپزخانه لوکس تر به نظر می رسد. برای خانه هایی که متراژ بالاتری دارند، خرید میز های بزرگ پیشنهاد می شود. میز ناهارخوری ۱۲نفره با استفاده از متریال مختلف ساخته می شود.

از متریال قابل استفاده برای تولید میز ناهارخوری می توان به فلز، چوب و شیشه اشاره کرد. شما می توانید، هر یک از انواع میزهای ناهارخوری 12 نفره با متریال باکیفیت را، از طریق وود دی تهیه کنید. هنگام خرید بهترین مدل های میز ناهارخوری ۱۲نفره باید فاکتورهایی از قبیل کیفیت، قیمت و دوام میز را در نظر داشته باشید. معمولاً خرید ناهارخوری چوبی، بهترین انتخاب است. اگر خانواده پرجمعیت و خانه بزرگ دارید، خرید میز ناهارخوری 12 نفره، انتخاب بهتری است.

خرید میز ناهارخوری 12 نفره

میز ناهارخوری ۱۲نفره

نکات لازم برای خرید میز ناهارخوری

میز ناهارخوری در مدل ها و طرح های متفاوت ساخته می شود. هنگام خرید میز ناهارخوری باید فاکتورهایی را در نظر داشته باشید. این فاکتورها عبارتند از:

متریال قابل استفاده برای تولید میز ناهارخوری

میزهای ناهارخوری 12 نفره با استفاده از متریال مختلف ساخته می شوند. فلز، چوب و شیشه از متریالی هستند که برای ساخت میز ناهارخوری های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. میزهای ناهارخوری تولید شده با چوب، زیباتر هستند و کیفیت بالاتری دارند.

به منظور ساخت میز ناهارخوری ۱۲نفره از چوب های مقاوم بلوط، کاج و… استفاده می شود. میزهای ناهارخوری تولید شده از چوب، ماندگاری و دوام بیش تری دارند. اگر قصد خرید میز ناهارخوری مستحکم با طول عمر زیاد را دارید، به شما خرید میزهای چوبی را پیشنهاد می کنیم. البته، میزهای ناهارخوری چوبی 12 نفره، قیمت بالاتری نیز دارند.

بیشتر بخوانید : میز ناهارخوری به همراه معرفی انواع شکل ظاهری و متریال آن ها

سایز و اندازه میز ناهارخوری

یکی دیگر از فاکتورهایی که باید در نظر داشته باشید، سایز و اندازه میز است. اگر فضای لازم برای قرار دادن میز ناهارخوری را دارید، به شما میز 12 نفره را پیشنهاد می کنیم. میزهای ناهارخوری بزرگ و 12 نفره، فضای خانه را زیباتر نشان می دهند. به علاوه، هنگام برگزاری مراسمات و مهمانی ها، این میزها کاربرد بیش تری دارند.

میز ناهارخوری چوبی

خرید میز ناهارخوری 12 نفره

طرح و مدل میز ناهارخوری

امروزه میزهای ناهارخوری در طرح ها و مدل های متنوع ساخته می شوند. از انواع مدل­ های میزهای ناهارخوری 12 نفره می توان به طرح مستطیلی، بیضی و گرد اشاره کرد. البته، برای ساخت میز ناهارخوری ۱۲نفره، بیشتر از طرح های مستطیلی استفاده می شود. به منظور لوکس تر و زیباتر به نظر رسیدن میزهای ناهارخوری، از هنر منبت کاری برای دیزاین میز استفاده می شود. میزهای ناهارخوری چوبی منبت کاری شده، ظاهر شکیل تری دارند و با قیمت بالاتری نیز به فروش می رسند.

بیشتر بخوانید : معرفی جدیدترین مدل های میز ناهارخوری چوبی و فلزی

قیمت میز ناهارخوری

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که هنگام خرید میز ناهارخوری مورد توجه خریداران قرار می گیرد، قیمت میز است. فاکتورهای مختلفی بر تعیین قیمت میز ناهارخوری تاثیر می گذارند. عواملی مانند متریال مورد استفاده، طرح و اندازه در تعیین قیمت میز ناهارخوری موثر هستند. به طور معمول، میز ناهارخوری 12 نفره، به دلیل ابعاد بزرگ تر با قیمت بالاتری به فروش می رسد. پس اگر بودجه کافی دارید، پیشنهاد ما به شما خرید میز 12 نفره است.

رنگ میز ناهارخوری

یکی دیگر از فاکتورهایی که هنگام خرید میز ناهاخوری باید در نظر گرفت، توجه به هارمونی رنگ میز با سایر وسایل منزل است. در صورتی که بین رنگ میز و سایر وسایل منزل مانند مبلمان هماهنگی وجود داشته باشد، دکوراسیون منزل تان لوکس به نظر خواهد رسید.

خرید میز ناهارخوری

خرید میز ناهارخوری

سخن آخر

میز ناهارخوری 12 نفره را می توانید از فروشگاه هایی که عرضه کننده انواع کالاهای چوبی هستند، سفارش دهید. در این فروشگاه، انواع میزهای ناهارخوری با ابعاد متنوع و کیفیت بالا به فروش می رسند. کیفیت و قیمت میز های ناهارخوری چوبی 12 نفره تولید شده در ووددی، در مقایسه با سایر نمونه های موجود در بازار مناسب تر است.

در وود دی، از چوب های توت، گردو، سنجد و صنوبر برای ساخت انواع مدل های میز ناهارخوری استفاده می شود. به همین دلیل، محصولات تولید شده توسط وود دی از کیفیت، دوام و استحکام بالای و قیمت مناسب برخوردار هستند. شما می توانید، میز ناهارخوری 12 نفره با کیفیت بالا و مدل مورد علاقه خود را از طریق وود دی سفارش دهید. به علاوه، امکان سفارش انواع میز ناهاری ، رگال لباس ، شلف ، سرویس خواب … با طرح، اندازه، رنگ و متریال مورد علاقه تان وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 6 =

تماس با وود دی