سرویس تختخواب عروس ساده و شیک

تختخواب

یکی از چالش هایی که هر عروس و داماد، هنگام تهیه جهیزیه با آن دسته و پنجه نرم می کنند، خرید سرویس تختخواب عروس ساده و شیک است. چرا که زیبایی سرویس خواب در زیبایی اتاق خواب می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. سرویس خواب در رنگ ها و مدل های زیادی در بازار یافت می شود.

سرویس خواب دو نفره اسپرت

سرویس تختخواب عروس و داماد

راهنمای خرید سرویس خواب عروس

قبل از تهیه ی هر نوع سرویس خواب ابتدا اتاقی را که می خواهید سرویس خواب را در آن قرار دهید انتخاب نمایید. سرویس خواب باید متناسب با متراژ اتاق شما باشد. نکته ی دیگری که در انتخاب سرویس خواب بسیار  اهمیت دارد، هماهنگی رنگ دیوار و کاغذ دیواری و پرده ها با رنگ سرویس خواب است.

قبل از خرید سرویس خواب طول و عرض اتاق را تعیین و سپس بر حسب سلیقه ی خود تعیین کنید که سرویس تختخواب عروس را باید در کجای اتاق قرار دهید که برای این کار می توانید از یک طراح دکوراسیون منزل نیز کمک بگیرید.

پس از همه ی این مراحل نوبت به خرید سرویس خواب عروس می رسد در هنگام خرید به کیفیت سرویس خواب نیز توجه نمایید؛ چرا که شما سال ها قرار است از آن استفاده کنید. مورد بعدی که زوج های جوان باید به آن دقت داشته باشند، جنس سرویس تختخواب عروس است. معمولا سرویس خواب های چوبی دارای محبوبیت بیشتری هستند.

مدل سرویس خواب

سرویس خواب اسپرت عروس

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید سرویس خواب کامل برای عروس

سرویس تختخواب عروس شامل چیست؟

تخت خواب و پاتختی

اصلی ترین قسمت سرویس تختخواب عروس، تخت خواب است که ابعاد متفاوتی از آن در بازار وجود دارد و زوج ها می توانند بر حسب نیاز خود آن را تهیه نمایند. پاتختی موجود در سرویس تختخواب عروس شامل یک میز کوچک، که بر روی آن وسیله قرار می دهند. افراد می توانند آن را در اتاق یا کنار تخت خود بگذارند و معمولا هم دارای چندین کشو است که می توان بر روی آن آباژور نیز قرار داد.

میز آرایش همراه با آینه و صندلی آن

میز آرایش سرویس خواب عروس به همراه آینه و صندلی دارای ابعاد مختلفی است که افراد می توانند بر اساس سلیقه خود آن را انتخاب نمایند. ارتفاع صندلی باید مطابق با ابعاد میز آرایش باشد. از کشو میز آرایش نیز می توانید برای نگهداری زیورآلات و وسایل مهم خود استفاده کنید.

دراور، کمد و پاف

دراور سرویس تختخواب عروس نیز دارای چندین کشو است که می توان برای استفاده از وسایل مختلف و لباس ها از آن بهره برد. برخی از دراورها دارای کشوهای مخفی نیز هستند که از آن برای نگهداری اسناد مهم استفاده می کنند. بعضی از سرویس خواب ها، کمد نیز دارند و لازم نیست که برای آن کمد جداگانه تهیه نمود. این کمدها برای منازل فاقد کمد دیواری که دارای متراژ کمی هستند، مناسب ترین انتخاب است. از پاف به عنوان یک صندلی راحتی استفاده می کنند که در کنار تخت قرار می گیرد.

تختخواب

سرویس تختخواب عروس ساده و شیک

بیشتر بخوانید : خرید بهترین سرویس خواب برای جهیزیه عروس

سرویس تختخواب شامل چه چیزهایی می شود؟

 پتو، روتختی و بالش

استفاده از پتو و روتختی با کیفیت می تواند خوابی آرام و راحت برای شما به ارمغان آورد. بهتر است از رنگ های روشن برای روتختی انتخاب کنید؛ چرا که در بهبود کیفیت خواب شما بسیار تاثیرگذار است. انتخاب بالش باید مناسب گردن فرد باشد، استفاده از بالش مناسب، علاوه بر بهبود کیفیت خواب می تواند سلامت ستون فقرات و مهره ها را برای شما به ارمغان آورد. خرید این وسایل به همراه سرویس خواب انجام می شود.

لوازم جانبی و دکوراسیون

لوازم جانبی شامل دستمال صورت، کیف خواب، حوله‌های نرم،  لوازم آرایشی،  محصولات بهداشتی و هر چیز دیگری که برای راحتی و آرامش خواب مورد نیاز است. دکوراسیون تزئیناتی مانند دستگیره‌ها، پرده‌ها و تزئیناتی دیگر که به ایجاد فضای زیبا و رویایی در سرویس تختخواب عروس وجود دارند.

شما با توجه به نیاز خود می توانید از خرید یکسری وسایل اجتناب کنید.  یا اینکه تعدادی از وسایل را به این لیست بیفزایید. همچنین، می توانید برای زیبایی اتاق و سرویس خواب از اکسسوری ها و تابلوهای مختلفی استفاده نمایید. برای راحتی کار خود می توانید لیست وسایل ضروری را بنویسید و قیمت آن را برآورد کنید.

سایت وود دی از جمله بهترین سایت ها در زمینه تولید انواع سرویس تختخواب عروس جدید است . سال هاست که در این زمینه فعالیت می کند. شما می توانید در سایت ما سرویس خواب های متنوع را بررسی و اقدام به خرید نمایید. سایت وود دی مناسب ترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال باکیفیت ترین انواع سرویس خواب ، میز ناهارخوری ، شلف ، رگال لباس و محصلات چوبی دیگر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 3 =

تماس با وود دی