انتخاب بهترین میز ناهار خوری مدرن یا کلاسیک

میز ناهارخوری ارزان قیمت

انتخاب میز ناهارخوری برای هر خانه ای به لوکس تر به نظر رسیدن فضا کمک زیادی می کند. میزهای ناهارخوری در مدل های کلاسیک و مدرن طراحی می شوند. انتخاب از بین مدل های مدرن و کلاسیک شاید برای برخی از افراد کمی چالش برانگیز باشد. بنابراین، قبل از خرید باید درباره ویژگی های هر مدل میز ناهار خوری مدرن یا کلاسیک، اطلاعاتی را به دست آورید.

میز ناهارخوری مدرن یا کلاسیک؟ کدام بهتر است؟

آیا در انتخاب بین میز ناهار خوری مدرن یا کلاسیک تردید دارید؟ برای تصمیم گیری درباره اینکه کدام مدل میز ناهارخوری بهتر است، باید با تفاوت های بین این دو آشنا شوید. این تفاوت ها عبارتند از:

  • برای ساخت هر دو مدل میز ناهارخوری کلاسیک و مدرن از متریال اولیه متفاوتی استفاده می شود.
  • میزهای ناهار خوری مدرن در مقایسه با نمونه های کلاسیک دارای ظاهر ساده تری هستند.
  • میز ناهارخوری کلاسیک، ظاهر تجملاتی و لوکس تر دارد.
  • برای ساخت میز ناهار خوری کلاسیک از چوب هایی استفاده می شود که منبت کاری شده اند.
  • به منظور تولید میز ناهار خوری مدرن از متریال مصنوعی و شیشه استفاده می شود.

میز ناهارخوری جدید

میز ناهار خوری مدرن یا کلاسیک

بیشتر بخوانید : مهم ترین نکات در رابطه با میز ناهارخوری مدرن

میز ناهار خوری مدرن یا کلاسیک؟

اگر اهل تجمل گرایی هستید، خرید میز ناهارخوری کلاسیک بهترین گزینه است. اما اگر طرفدار سبک های ساده و بدون تجملات هستید، انتخاب میزهای ناهارخوری مدرن را به شما پیشنهاد می کنیم. میزهای کلاسیک به دلیل اینکه در مدل های بزرگ تر تولید می شوند، برای خانواده های پرجمعیت بهترین انتخاب هستند. اما برای خانه های کوچک و خانواده های کم جمعیت، انتخاب میز مدرن و جمع و جور گزینه مناسب تری است.

میز های بیضی و مستطیلی

میزهای ناهارخوری مستطیلی دارای ظرفیت بیشتری هستند. به دلیل ظرفیت بیشتر، میزهای مستطیلی فروش بیشتری در بازار دارند. میز ناهارخوری مستطیلی بیشتر برای خانه های دارای سبک دکوراسیون کلاسیک مناسب است. اما برای خانه هایی که به سبک مدرن طراحی شده اند، خرید میزهای بیضی شکل بهترین انتخاب است.

میزناهارخوری چوبی

 میز ناهارخوری چوبی

انتخاب میز ناهار خوری مناسب

از آنجایی که تنوع طرح و مدل میز ناهار خوری در بازار بسیار زیاد است، شاید موقع خرید کمی سردرگم شوید. بنابراین، باید به فاکتورهای زیر موقع خرید میز ناهار خوری مدرن یا کلاسیک توجه کنید:

متریال مورد استفاده

میزهای ناهارخوری با استفاده از مواد اولیه متفاوت ساخته می شوند. برای ساخت میزهای ناهارخوری کلاسیک، بیشتر از چوب های طرحدار استفاده می شود. برای ساخت میزهای مدرن، متریالی از قبیل چوب ، شیشه و فلز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. به خاطر داشته باشید که میزان ماندگاری و دوام میزهای چوبی بیشتر از شیشه ای است.

پایه میز ناهارخوریمیز ناهارخوری مدرن

ابعاد و اندازه میز ناهارخوری

میز ناهارخوری مناسب با فضا باید انتخاب شود. اگر فضای کافی ندارید، از خرید میزهای ناهارخوری با ابعاد بزرگ تر خودداری کنید. برای خانه هایی با متراژ کمتر، خرید میزهای ناهارخوری 4 نفره بهترین انتخاب است. در صورت داشتن فضای کافی و بودجه لازم می توانید میز ناهارخوری 8 نفره به سبک کلاسیک را سفارش دهید که جلوه بیشتری دارد.

طرح و مدل میز ناهار خوری

میز ناهار خوری مدرن یا کلاسیک در طرح های متفاوت ساخته می شود. شما می توانید انواع میز با طرح های بیضی، مستطیلی و گرد را سفارش دهید. میزهای طرحدار برای سبک دکوراسیون کلاسیک بهترین انتخاب هستند. میزهای دارای تزئینات زیادتر، لوکس تر به نظر می رسند، اما قیمت بیشتری نیز دارند.

بیشتر بخوانید : معرفی جدیدترین مدل های میز ناهارخوری چوبی و فلزی

هارمونی بین سبک دکوراسیون و مدل میز ناهار خوری

آیا سبک دکوراسیون مدرن را برای منزل تان انتخاب کرده اید؟ در این صورت باید سراغ خرید میزهای ساده تر و بدون منبت کاری بروید. میزهای ناهارخوری مدرن، طرح های ساده ای دارند و کمتر از چوب ساخته شده اند. اما اگر سبک دکوراسیون کلاسیک را برای چیدمان منزل تان در نظر گرفته اید، خرید میزهای ناهار خوری با طرح های بیشتر و دارای تزئینات اضافی را به شما پیشنهاد می کنیم.

میز ناهارخوری ارزان قیمت

خرید میزناهارخوری

انتخاب بین میز ناهار خوری مدرن یا کلاسیک

برای انتخاب بین میز ناهار خوری مدرن یا کلاسیک باید درباره هر مدل شناخت و اطلاعاتی داشته باشید. میزهای مدرن برای خانه هایی مناسب هستند که به سبک ساده طراحی شده اند. اما برای سبک های تجملاتی، انتخاب میزهای کلاسیک بهترین گزینه است. برای ساخت میزهای شکیل تر، علاوه بر چوب از متریالی مانند شیشه نیز استفاده می شود تا سبک دکوراسیون کلاسیک و مدرن با یکدیگر تلفیق شوند.

به علاوه، برای خرید میزهای کلاسیک باید بودجه بیشتری کنار بگذارید. به دلیل اینکه مدل های کلاسیک دارای طرح های اضافی و با جزئیات بیشتر هستند، با قیمت بالاتری نیز به فروش می رسند. پس در انتخاب بین میز ناهار خوری مدرن یا کلاسیک به میزان بودجه تان نیز توجه داشته باشید. انواع میز ناهارخوری باکیفیت بالا و طرح های متنوع را می توانید از طریق سایت وود دی سفارش دهید.

بیشتر بخوانید :  هنگام چیدمان میز ناهار خوری چه اصولی باید رعایت شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + نه =

تماس با وود دی