کاربرد رگال لباس و فواید آن

کاربرد رگال لباس

رگال ها تأثیر زیادی در نظم دادن به لباس ها دارند و در جنس های مختلفی تولید می شوند؛ مانند چوبی، استیل، فلزی و … . یکی از مزیت مهم این محصولات جلوگیری از آسیب به بافت لباس ها است. این ویژگی موجب می شود لباس ها طول عمر بیشتری داشته باشند. کاربرد رگال لباس در محیط های مختلف متفاوت است. برای مثال می توان به دو نوع خانگی و فروشگاهی این محصولات اشاره کرد.

یکی از دلایلی که افراد به این رگال ها نیاز دارند کوچک بودن فضای خانه و کمد ها است. رگال ها موجب می شوند بتوان لباس ها را صاف و اتو کشیده نگه داشت. استفاده از رگال مناسب مشکل کمبود فضا را تا حد زیادی بر طرف می کند. همچنین برای محیط های کوچک رگال های دیواری و پایه دار مناسب هستند.

یکی از مهم ترین کاربرد رگال لباس تفکیک لباس ها است. برای مثال شما می توانید لباس های مناسب برای هر فصل را به وسیله رگال تفکیک کنید. این محصولات موجب نظم بیشتر لباس ها و فضای داخل کمد می شوند.

رگال لباس

کاربرد گسترده رگال لباس و فواید آن

یکی از مهم ترین مواردی که در آن به طور گسترده از رگال لباس استفاده می شود فروشگاه های لباس هستند. رگال ها همچنین موجب زیبایی بیشتر دکوراسیون فروشگاه نیز می شوند. به طور کلی رگال های فروشگاهی امکان آویختن حجم بیشتری از لباس ها را فراهم می کنند. رگال های فروشگاه در دو نوع طبقه دار و بدون طبقه تولید و عرضه می شوند.

 بیشتر بخوانید : نکاتی که باید برای خرید اینترنتی رگال لباس بدانید

انواع مختلف رگال لباس

در مورد انواع مختلف رگال های لباس می توان به رگال قوطی، رگال mdf شیاردار و رگال فروشگاهی اشاره کرد.  همچنین می توان رگال ثابت، رگال گردان، رگال دیواری، رگال سقفی، رگال میله ای را نیز نام برد. امروزه رگال های سقفی و دیواری در مدل های متنوع و مدرن طراحی می شوند و شما می توانید متناسب با نیاز خود محصول مناسب را خریداری کنید. باید توجه داشته باشید کاربرد رگال لباس در هر یک از انواع این محصولات متفاوت است.

رگال های دیواری برای فضا های کوچک بسیار مناسب و کاربردی هستند. رگال های شیاردار یا mdf  نیز بسیار زیبا و کاربردی هستند. این محصولات همچنین در رنگ ها و طرح های مختلف عرضه می شوند.

کاربرد رگال لباس

کاربرد رگال لباس و انواع آن ها

در مورد مزیت های دیگر این محصولات می توان به قابلیت جا به جایی، سبک بودن، تنوع طرح، نصب آسان، جلوگیری از آسیب دیدن لباس ها و قیمت مناسب آن ها اشاره نمود. رگال های فلزی قیمت پایین تری نسبت به انواع دیگر رگال ها مانند رگال های چوبی دارند. همچنین رگال های فلزی تحمل وزن بیشتری نیز دارند. اما از نظر زیبایی رگال های چوبی نسبت به رگال های فلزی برتر هستند.

کاربرد رگال لباس

انواع رگال ها و ویژگی های آن ها

رگال ها می توانند موجب زیبایی بیشتر فروشگاه ها بشوند. هنگام خرید رگال برای فروشگاه به رنگ آن  توجه داشته باشید تا هارمونی مناسبی با فروشگاه و محصولات عرضه شده در آن داشته باشند.

 بیشتر بخوانید : در انتخاب مدل رگال لباس چه مواردی اهمیت بیشتری دارد؟

کاربرد رگال لباس فانتزی و مزیت های آن

یکی  از انواع رگال ها که زیبایی اتاق خواب و کمد را دو چندان می کند رگال های فانتزی هستند. این رگال ها از نظر طرح بسیار متنوع بوده و از این جهت مورد استقبال قرار گرفته اند. این رگال ها معمولا از جنس فلز هستند، البته نوع چوبی آن ها نیز در بازار موجود است.

به طور کلی می توان گفت رگال های فانتزی و قوطی جزو پر طرفدار ترین رگال ها محسوب می شوند. این رگال ها علاوه بر کاربرد شان موجب زیبایی بیشتر خانه نیز می شوند.

کاربرد رگال لباس

مشخصات و ویژگی های رگال لباس فانتزی

توصیه می شود به میزان تحمل رگالی که در اختیار دارید توجه داشته باشید و بیش از اندازه لباس از آن نیاویزید.

به طور کلی می توان گفت عواملی مانند اندازه و مدل رگال و همچنین فروشگاهی که از آن خرید می کنید تأثیر زیادی بر قیمت رگال لباس دارند. اما خرید این محصول مقرون به صرفه بوده و هزینه آن از خرید یا ساخت کمد کمتر است. کاربرد رگال لباس بسیار متنوع و گسترده است و شما می توانید با تهیه این محصول از مزیت های متعدد آن بهره مند شوید.فروشگاه وود دی تولید کننده انواع محصولات چوبی از قبیل میز ناهارخوری ،شلف ،سرویس خواب … می باشد .شما می توانیدبا مراجعه به سایت محصول مورد  نیاز خود  را تهیه کنید .

1 دیدگاه برای “کاربرد رگال لباس و فواید آن

  1. اشتراک‌ها: رگال لباس از کجا بخرم؟ (مکان های پیشنهادی برای خرید) | فروشگاه محصولات چوبی وود دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − هفت =

تماس با وود دی