راهنمای خرید سرویس خواب کامل برای عروس

مدل سرویس خواب جدید

امروزه یکی از مهم ترین دغدغه ها در زمان تهیه جهیزیه خرید سرویس خواب کامل است. سرویس خواب یکی از مهم ترین المان های موجود در هر خانه ای است. این محصولات در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود هستند و شما می توانید بر اساس دکوراسیون اتاق خوابتان یکی از مدل های آن را انتخاب کنید. این سرویس های خواب اغلب از چوب، فلز، ام دی اف و … تولید می شوند. اگر شما هم در زمان خرید سرویس خواب سر در گم می شوید بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

سرویس خواب عروس شیک

بهترین مدل سرویس خواب کامل برای عروس و داماد

اجزای موجود در سرویس خواب

کالاهای مربوط به اتاق خواب، که در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند، سرویس خواب را تشکیل می دهند. در سرویس های خواب اجزای مختلفی وجود دارد که هر یک کاربرد خاصی دارند. این اجزا در کنار یک دیگر آسایش و آرامش را برای افراد به ارمغان می آورند. دقت داشته باشید که با توجه به بودجه خود می توانید برخی از اجزای سرویس خواب را حذف کنید. در ادامه مهم ترین اجزای سرویس خواب کامل را با هم بررسی می کنیم:

  • تخت خواب و تشک آن
  • پاتختی یا میز های کنار تخت
  • میز های آرایش
  • آینه قدی یا آینه رو میزی
  • صندلی مخصوص برای میز آرایش
  • پاف نشیمن کنار تخت
  • فایل های کشویی
  • کفی مربوط به تخت خواب

بیشتر بخوانید : عوامل موثر بر انتخاب سرویس خواب عروس

انواع مختلف سرویس خواب کامل

سرویس های خواب دارای انواع گوناگونی هستند که هر یک سبک خاص خود را دارند. سبک این سرویس ها را می توان بر اساس سبک کلی دکوراسیون خانه انتخاب کرد. علاوه بر سبک های مختلف سرویس های خواب بر اساس نوع متریال نیز دسته بندی می شوند. در ادامه محبوب ترین مدل های سرویس خواب را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • سرویس خواب سلطنتی

یکی از محبوب ترین مدل های سرویس خواب سرویس سلطنتی است. این محصولات بسیار لوکس هستند. قسمت بالایی تخت خواب و تاج آن  بسیار بلند است و منبت کاری نیز دارد. همچنین برای ساخت این مدل از سرویس خواب کامل اغلب از چوب های گران قیمت استفاده می شود و همین مسئله نیز باعث بالا رفتن قیمت آن ها می شود.

مدل سرویس خواب جدید

مهم ترین اجزای موجود در سرویس خواب

  • سرویس خواب کلاسیک

اگر فضای کلی خانه و اتاق خوابتان سبکی کلاسیک دارد بهتر است از سرویس خواب های کلاسیک استفاده کنید. این نوع از سرویس های خواب رنگی خنثی دارند و در قسمت هایی از پایه یا تاج تخت دارای منبت کاری های بسیار کوچک و جزئی هستند.

  • سرویس خواب استیل

یکی از محبوب ترین سرویس های خواب مدل استیل است. این مدل از چوب های بسیار با دوام هم چون راش، افرا، گردو و … تولید شده است. سرویس خواب کامل استیل اغلب در رنگ هایی هم چون طلایی، سفید، گردویی و … در بازار موجود است.

اجزای سرویس خواب

مهم ترین ویژگی های سرویس های خواب کامل

  • سرویس خواب اسپرت

نوع دیگری از سرویس های تختخواب، که به تازگی محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است، سرویس های اسپرت هستند. این مدل از سرویس های خواب رنگ هایی خنثی دارند و فضایی مدرن در اتاق خواب شما ایجاد می کنند. اگر محیط خانه و فضای اتاق خوابتان اسپرت است بهتر است از این مدل سرویس های خواب استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : سرویس خواب اسپرت جدید

خرید سرویس خواب های کامل

قیمت سرویس خواب کامل به عوامل متعددی بستگی دارد. به عنوان نمونه نوع متریال استفاده شده در سرویس خواب، نوع برند سازنده، نوع طراحی و … روی قیمت سرویس خواب تأثیر گذار هستند. شما می توانید به صورت حضوری یا غیر حضوری این سرویس های خواب را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. پیشنهاد ما به شما مراجعه به وب سایت وود دی و خرید سرویس خواب از این وب سایت است.

سرویس خواب

بهترین مدل سرویس خواب برای عروس

بیشتر بخوانید : آشنایی با سرویس خواب چوبی مدرن + نکات لازم در هنگام خرید

سخن پایانی

سرویس خواب کامل دارای اجزای مختلفی از جمله پاتختی، میز آرایش، آینه، پاف ، رگال لباس ،شلف  و … است. شما می توانید بر اساس بودجه ای که دارید این اجزا را حذف کنید. سرویس های خواب انواع متنوعی دارند که شامل سرویس های کلاسیک، سلطنتی، اسپرت و استیل هستند. شما می توانید بر اساس فضای کلی خانه و اتاق خوابتان اقدام به خرید یکی از این سرویس های خواب از وب سایت وود دی کنید.

2 دیدگاه برای “راهنمای خرید سرویس خواب کامل برای عروس

  1. اشتراک‌ها: مدل های سرویس خواب کلاسیک و مدرن | تولید انواع محصولات چوبی با چوب طبیعی

  2. اشتراک‌ها: راهنمای خرید سرویس خواب برای جهیزیه | تولید انواع محصولات چوبی با چوب طبیعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 8 =

تماس با وود دی