راهنمای خرید سرویس خواب برای جهیزیه

سرویس خواب عروس جدید

سرویس خواب یکی از مهم ترین المان های اتاق خواب محسوب می شود. اما خرید سرویس خواب یکی از دشوارترین خرید های خانه است. شما باید در زمین خرید این سرویس به برخی نکات توجه داشته باشید تا بتوانید فضایی آرامش بخش و مناسب در اتاق خوابتان ایجاد کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که باید در زمان تهیه سرویس خواب به آن توجه داشته باشید، اندازه اتاق خواب و سبک آن است.  همچنین بهتر است متریالی برای سرویس خواب استفاده کنید که در اثر گذر زمان، دچار آسیب نشوند.

در این مطلب مهم ترین نکات برای خریدن سرویس خواب را با هم بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

مدل سرویس خواب

مهم ترین نکات در زمان خرید سرویس خواب

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید سرویس خواب کامل برای عروس

سرویس خواب چیست و چه اجزایی دارد؟

در ابتدای مطلب بهتر است، شما را بهتر و بیشتر با سرویس خواب آشنا کنیم. همان طور که می دانید، سرویس های خواب یکی از مهم ترین المان های موجود در اتاق خواب هستند. در گذشته سرویس خواب، تنها تخت های یک نفره یا دو نفره بودند و در کنار آن ها وسیله دیگری وجود نداشت. اما امروزه این سرویس ها دارای اجزای فراوانی هستند و شما برای کامل کردن اتاق خوابتان و خرید سرویس خواب به تمام این اجزا در کنار یک دیگر نیاز خواهید داشت. از جمله اجزای سرویس خواب می توان،  به تخت خواب، پاتختی، آینه، کمد، میز آرایش، پاف و صندلی اشاره کرد.

بررسی انواع مختلف سرویس خواب

حال نوبت به آن رسیده که شما را با انواع سرویس خواب، آشنا کنیم. سرویس های خواب دارای انواع مختلفی هستند که بر اساس نوع مواد استفاده شده در آن، تعداد المان های موجود در کنار تخت خواب و … دسته بندی می شوند. پیش از خرید سرویس خواب و انتخاب آن، بهتر است به اندازه اتاق خوابتان دقت داشته باشید. در صورتی که اتاق خوابتان اندازه کوچکی دارد، بهتر است از سرویس های خواب با اندازه کوچک تر استفاده کنید. در ادامه مدل های مختلف سرویس خواب را با هم بررسی می کنیم:

سرویس خواب عروس

بررسی انواع مختلف سرویس های خواب

سرویس های خواب دو تکه: این مدل یکی از ابتدایی ترین، سرویس های خواب است. این نوع سرویس خواب دارای یک تخت دو نفره و یک پاتختی است که برای اتاق خواب های کوچک، انتخاب مناسبی محسوب می شود.

سرویس خواب چند تکه: برای خرید سرویس خواب چند تکه، می توانید از المان های مختلفی در کنار تخت خواب استفاده کنید. این سرویس ها ممکن است دارای تخت خواب، پاتختی، میز آرایش، صندلی میز آرایش، دراور و پاف باشند.

سرویس خواب کودک و نوجوان: اغلب کودکان و نوجوانان، نیاز به میز آرایش یا پاتختی ندارند. به همین علت در این سرویس خواب از تخت یک نفره، کمد، دراور، بوفه و … استفاده می شود.

بیشتر بخوانید : ویژگی های انواع سرویس خواب دو نفره

متریال قابل استفاده برای ساخت سرویس خواب

یکی دیگر از مهم ترین مسائلی که در زمان خرید سرویس خواب باید به آن توجه داشته باشید، جنس و متریال استفاده شده در این سرویس است. در تولید سرویس های خواب از متریال مختلفی استفاده می شود. شما می توانید، بر اساس بودجه خود یکی از متریال های زیر را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

بهترین نوع سرویس خواب برای تازه عروس

  • چوب: اغلب برای ساخت سرویس های خواب از چوب درختان بلوط، راش، افرا، گردو و… استفاده می شود و شما می توانید، از سرویس خوابی با این متریال استفاده کنید.
  • آلیاژ و فلز: یکی دیگر از موادی که برای ساخت سرویس خواب مورد استفاده قرار می گیرد، آلیاز های سبک وزن هستند که طول عمر بسیار بالایی دارند.
  • ام دی اف: در زمان خرید سرویس خواب دقت داشته باشید که ام دی اف نیز برای ساخت این سرویس ها مورد استفاده قرار می گیرد و مقاومت بسیار بالایی دارد.

سرویس خواب

استفاده از چوب های مختلف برای سرویس خواب

بیشتر بخوانید : خرید سرویس خواب مدل ترکیه

جمع بندی و خرید سرویس خواب

در این مطلب سعی کردیم، شما را با خرید سرویس خواب و نکات مربوط به آن آشنا کنیم. سرویس های خواب اغلب از جنس های مختلفی تولید می شوند که از جمله آن ها می توان، به چوب، ام دی اف، فلز و … اشاره کرد. همچنین دقت داشته باشید که چه نوع سرویس خوابی برای اتاقتان نیاز دارید. اگر اتاق خواب کوچکی دارید، بهتر است از سرویس های دو تکه استفاده کنید. شما می توانید سرویس خواب خود را از وب سایت وود دی خریداری کنید.وود دی به جز سرویس خواب تولید کننده انواع میز ناهارخوری چوبی ،رگال لباس ،شلف و…. نیز می باشد.

1 دیدگاه برای “راهنمای خرید سرویس خواب برای جهیزیه

  1. اشتراک‌ها: خرید سرویس خواب چوب گردو | تولید انواع محصولات چوبی با چوب طبیعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هفت =

تماس با وود دی