معرفی جدیدترین مدل های میز ناهارخوری چوبی و فلزی

میز ناهارخوری چوبی و فلز

استفاده از میز ناهارخوری چوبی و فلزی در دکوراسیون خانه بسیار جذاب است. ترکیب چوب و فلز در این میزها، جلوه زیبایی را در خانه یا محیط هایی مثل رستوران و کافه به وجود می آورد. آیا با مدل های مختلف میز ناهارخوری آشنایی دارید؟ کدام نوع میز ناهارخوری برای خانه شما مناسب تر است؟ برای پاسخ به این سوالات باید با انواع مدل های میز ناهارخوری آشنا شوید.

فروش میز ناهارخوری چوبی و فلزی

فروش میز ناهارخوری چوبی و فلزی

انواع مدل های میز ناهارخوری چوبی و فلزی

تنوع میز ناهارخوری چوبی و فلزی از نظر رنگ و طراحی بسیار زیاد است. با توجه به دکوراسیون خانه خود می توانید بهترین مدل را انتخاب کنید. مدل های مختلف این نوع میز در ادامه بیان شده است:

میز ناهارخوری سلطنتی

اسم سلطنتی نشان دنده یک میز باشکوه است که بسیار شیک و زیبا به نظر می رسد. میز سلطنتی، زرق و برق بسیار زیادی دارد و برای دکوراسیون خانه های مجلل استفاده می شود. اگر مبلمان سلطنتی در خانه دارید، می توانید این نوع میز و صندلی را با مبل ست کنید. میز طراحی شده، معمولا به صورت گرد یا مستطیلی است و برای پایه از چوب یا فلز استفاده می شود. معمولا رنگ های طلایی در این نوع میز ناهارخوری بیش تر به چشم می خورد. صندلی میز پارچه شیک و جذاب دارند که طرح های مختلف و براق روش آن حک شده است.

بیشتر بخوانید : انواع میز ناهار خوری سلطنتی و نکات مهم هنگام خرید آن

میز ناهارخوری ایتالیایی

سبک ایتالیایی به تازگی مد شده و در زمان کوتاهی به یکی از پرطرفدارترین مدل میز ناهار خوری ترکیب چوب و فلز تبدیل شده است. صندلی های این نوع میز با فاصله کم از هم قرار گرفته و ارتفاع خیلی زیادی ندارند. طراحی میز معمولا به صورت مستطیل شکل است و از بهترین چوب ساخته می شود. صندلی با پارچه درجه یک و در برخی مواقع چرمی ساخته می شود.

میز ناهارخوری تاشو

اگر یک خانه کوچک دارید و به دنبال میز ناهارخوری مناسب هستید، باید میز تاشو را انتخاب کنید. این میز می تواند برای یک تا 6 نفر استفاده شود و به راحتی فضای اضافی آن جمع می شود. کاربرد این نوع میز در مکان های مختلف بسیار مهم است که از چوب درجه یک و قوی ساخته می شود.

انواع میز ناهارخوری چوبی

انواع میز ناهارخوری چوبی

انواع پایه های میز ناهارخوری

پایه میز ناهارخوری بر اساس شکل ظاهری، جنس و … به انواع گوناگونی تقسیم بندی می شوند. شما می توانید یکی از مدل های پایه میز که با تنه آن هم خوانی بیشتری دارد را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. در ادامه مهم ترین مدل های پایه میز را با هم بررسی می کنیم:

پایه های میز ناهارخوری چوبی

این مدل از پایه ها از جنس چوب ساخته شده اند. چوب انتخابی برای پایه ها باید استحکام کافی را داشته باشد تا بتواند وزن وسایل روی میز را تحمل کند. اغلب از چوب های بلوط، روسی، گردو و… برای تولید پایه میز ناهارخوری استفاده می شود.

میز ناهارخوری روستیک شیک

استفاده از پایه های چوبی برای میز ناهارخوری

پایه های میز ناهارخوری فلزی

آهن و فلز دیگر موادی هستند که برای ساخت پایه میز از آن ها استفاده می شود. اغلب از فلزاتی هم چون فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، چدن، آهن و … برای تولید این محصولات استفاده می شود.

بیشتر بخوانید : راهنمای انتخاب پایه میز ناهارخوری

ویژگی های میز ناهارخوری چوبی و فلزی

ترکیب چوب و فلز در ساخت میز ناهارخوری باعث ایجاد یک میز بسیار محکم و مقاوم می شود. پایه های این نوع میز از فلز ساخته شده است که مقاومت خیلی بالا و تحمل وزن زیادی دارد. در قسمت بالای میز چوب استفاده می شود که سبک و در عین حال مقاوم است.

چوب به وسیله رنگ یا مواد مختلف رزین، استحکام سازی می شود تا طول عمر بیش تری داشته باشد. چوب حس خوبی را به افراد خانواده منتقل می کند و از دل طبیعت به دست می آید. پایه های فلزی از بهترین فلزات تهیه شده و در برابر رطوبت و ضربه مقاوم هستند. ویژگی دیگر زیبایی ظاهری این سبک از میز ناهارخوری است. می توانید به راحتی این میز را با دکوراسیون خانه خود ست کنید.

قیمت میز ناهارخوری چوبی و فلزی

عوامل مختلفی در قیمت میز ناهارخوری چوبی و فلزی تاثیرگذار هستند. کیفیت خوب، مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت این نوع میز است. اگر از چوب درجه یک، مثل انواع تنه درخت گردو استفاده شود، خرید میز و صندلی خیلی بالا می رود. استفاده از ام دی اف نیز بسیار مرسوم شده و قیمت پایین تری در بازار دارد.

اگر به دنبال خرید یک میز باکیفیت و در عین حال ارزان هستید، باید میز ساخته شده از ام دی اف را انتخاب کنید. عامل موثر دیگر روی خرید میز ام دی اف، پایه های آن هستند. روکش مورد استفاده در پایه قیمت های مختلفی دارد  که معمولا از رنگ کوره ای یا روکش برنج ساخته می شود. تعیین قیمت دقیق با توجه به طراحی و اندازه میز مشخص می شود.

میز ناهارخوری چوبی و فلز

خرید آنلاین میز ناهارخوری

بیشتر بخوانید : مهم ترین نکاتی که در تهیه آینه  و شلف چوبی باید در نظر گرفت

سخن آخر

با خرید میز ناهارخوری چوبی و فلزی می توانید یک میز محکم و زیبا داشته باشید. در خرید باید به کیفیت ساخت میز و متریال استفاده شده در آن توجه کنید. اکنون این سؤال در ذهن شما به وجود آمده است که میز ناهارخوری از کجا بخریم؟ شما می توانید در سایت وود دی انواع میز ها ،رگال لباس ، شلف ، سرویس خواب …را مشاهده و با توجه به سلیقه خود خرید کنید. اگر نیاز به مشاوره در این زمینه دارید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

1 دیدگاه برای “معرفی جدیدترین مدل های میز ناهارخوری چوبی و فلزی

  1. اشتراک‌ها: بهترین چوب برای میز ناهارخوری کدام است؟ چگونه بهترین چوب را انتخاب کنیم؟ | وود دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 2 =

تماس با وود دی