طراحی داخلی شیک و خاص با استفاده از شلف سرویس بهداشتی

شلف سرویس بهداشتی

شلف ها یکی از تجهیزات خاص و پرکاربرد هستند. این طبقه ها در جنس ها و مدل های مختلف طراحی شده اند و هر کدام برای استفاده در مکانی خاص مناسب می باشند. شلف های مخصوص سرویس بهداشتی از جنس چوب مقاوم هستند و با روکشی ضد زنگ پوشانده شده اند. این شلف ها علاوه بر زیبایی، در نظم دهی وسایل داخل سرویس بهداشتی نیز نقش مهمی دارند. با توجه به اینکه معمولا متراژ سرویس های بهداشتی کم است، استفاده از شلف سرویس بهداشتی می تواند بهترین گزینه به جای کمد در این مکان باشد.

مزایای استفاده از شلف سرویس بهداشتی

یکی از محل هایی که استفاده از انواع شلف در آن به تازگی مرسوم شده، سرویس بهداشتی است. در خانه های آپارتمانی و کوچک امروزی، استفاده از تجهیزاتی که در عین زیبایی بتواند در نظم دهی و مرتب کردن وسایل موثر باشد، بسیار مهم است. شلف ها و قفسه ها یکی از این تجهیزات هستند. در ادامه به مزایای متعدد استفاده از شلف سرویس بهداشتی می پردازیم:

  • طراحی شیک و زیبا

شلف های مخصوص حمام و دستشویی در انواع و مدل های شیک و جذاب تولید شده است که دکوراسیون داخل سرویس بهداشتی شما را زیبا و جذاب تر می کند.

شلف سرویس بهداشتی جدید

مزایای استفاده از شلف در سرویس حمام و دستشویی

  • قابل استفاده در فضاهای کوچک

شلف ها ابعاد مختلفی دارند و اغلب آن ها قابلیت نصب بر روی دیوار را دارا هستند. این ویژگی سبب شده است تا این محصول بهترین گزینه برای استفاده در منازل کوچک باشد. شلف سرویس بهداشتی فضا را بزرگ تر نشان داده و امکان استفاده بیشتر از فضا را در اختیار شما قرار می دهد.

  • مقرون به صرفه

بسیاری از افراد برای طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی منزل خود، از کمدهای ضد آب توکار استفاده می کنند. این کار هزینه های زیادی را به دنبال دارد. اما شلف ها محصولاتی متنوع با قیمت پایین و نصب آسان هستند که می توانید از آن ها در طراحی داخلی حمام و دستشویی استفاده کنید. با استفاده از شلف سرویس حمام و دستشویی با کمترین هزینه، زیبایی را به منازل خود هدیه کنید.

بیشتر بخوانید : با شلف دیواری چوبی دغدغه فضای کم نداشته باشید.

انواع شلف های مناسب برای سرویس بهداشتی

شلف ها در انواع مختلف و جنس های گوناگون طراحی و ساخته شده اند. در ادامه ویژگی های انواع شلف های مناسب برای سرویس  را بیان می کنیم:

  • شلف های چوبی

یکی از بهترین و مقاوم ترین انواع شلف برای استفاده در سرویس بهداشتی، شلف های چوبی هستند. این شلف ها در انواع و مدل های گوناگون تهیه شده و روکش ضد زنگ دارند.

شلف سرویس بهداشتی

شلف سرویس  چوبی

رنگ قهوه ای این شلف ها در کنار سرامیک های سفید کار شده در سرویس جلوه فوق العاده زیبایی دارد. شلف های چوبی مقاومت بالایی دارند و این امکان را به شما می دهند تا وزن بالایی از وسایل را داخل آن جای دهید.

  • شلف های فلزی

شلف های فلزی از انواع دیگر شلف های با کیفیت موجود در بازار هستند که در رنگ های نقره ای و طلایی طراحی شده اند. این شلف ها دو یا سه طبقه دارند. شلف سرویس بهداشتی فلزی نسبت به شلف های چوبی مقاومت کمتری داشته و برای وسایل سنگین مناسب نیست.

  • شلف های پلاستیکی

یکی از قدیمی ترین انواع قفسه های تولید شده برای سرویس بهداشتی، شلف های پلاستیکی هستند. این شلف ها در انواع مختلف به همراه جا صابونی، جا حوله ای، آینه و … ساخته شده اند. از مزایای مهم شلف های پلاستیکی ضد زنگ بودن آن است. این قفسه ها می توانند درب دار یا بدون درب باشند.

بیشتر بخوانید : آنچه در مورد شلف کتابخانه دیواری باید بدانیم

نکات مهم در زمان خرید شلف چوبی

  • شلف های سرویس حمام و دستشویی باید کیفیت بالایی داشته باشند و در معرض رطوبت تغییر شکل ندهند.
  • طرح و رنگ این شلف ها باید متناسب با دکوراسیون سرویس حمام و دستشویی شما باشد.
  • با توجه به نیاز خود می توانید از شلف های دو یا سه طبقه یا از دو شلف در کنار هم استفاده کنید.

شلف سرویس بهداشتی 1402

نکات مهم هنگام خرید شلف ها

بیشتر بخوانید : تزئین دکوراسیون خانه با انواع شلف دیواری

خرید شلف های چوبی با کیفیت از وود دی

شلف های چوبی از متنوع ترین و با کیفیت ترین شلف ها برای استفاده در سرویس حمام و دستشویی هستند. شلف سرویس بهداشتی برای استفاده مفید از فضا تولید شده است. وود دی تولید کننده انواع محصولات چوبی مانند میز ناهارخوری ،رگال لباس ،سرویس خواب …. متناسب با نیاز و کاربرد شما است. شما عزیزان می توانید طرح سفارشی خود را به وود دی سفارش دهید و آن را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت تحویل بگیرید.

خرید محصول : شلف

1 دیدگاه برای “طراحی داخلی شیک و خاص با استفاده از شلف سرویس بهداشتی

  1. اشتراک‌ها: مهم ترین نکاتی که در تهیه آینه  و شلف چوبی باید در نظر گرفت | فروشگاه ود دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

تماس با وود دی